
רשת תחנות הדלק של פז וקונספט חנויות הנוחות של יילו, הפכו מזמן לשם דבר בתעשייה. שילוב פריסה ארצית רחבה וחדשנות נראות המותג הובילו לפיתוח מותרים ייחודיים לפז ויילו וטיפול שוטף במסרי הרשת בתחנות השונות ברחבי הארץ.
הצורך בבולטות המותג, הן בדרכים עירוניות והן בדרכים בין עירוניות, הביא את מנהלי המותג של יילו להיות יצרתיים בהובלת נראות המותג ופיתוח שילוט שיחזק את חנויות הנוחות של יילו. לצד זה, בניית מערך שילוט למסרים מתחלפים מצריך טיפול שוטף בהתקנות ובתחזוק המותגים.