
שמחנו להיות חלק פעיל בתהליך של רשת שופרסל, בחשיפת המותג החדש: Be.
לשנות העבודה המשותפות של היי סיין עם צוות שופרסל יש משמעות בהצלחת פרוייקט השילוט שהתפרס על פני כל הארץ וכלל חדשנות ועמידה בלוחות זמנים שהפתיעו את כולם, למעט אותנו.
מהלך המיתוג של רשת הפארם החדשה התרכז בשני הביטים משמעותיים. הראשון: פיתוח נראות תואמת לצבעוניות המותג, שאינה כלולה במניפת הצבעים והתאמה מקסימלית של מוצרי השילוט לזהות המותג.
השני: לוחות הזמנים הקצרים שכללו את מיתוג 72 סניפי הרשת, כל אחד בצורך האינדיבדואלי שלו בפחות משבוע ימים !